We hadden een geweldige avond met vrienden in dit restaurant! Bij het binnenkomen van het restaurant zorgt het strakke en warme design voor een aangename sfeer. Je voelt je er meteen thuis! Het menu is aantrekkelijk en het is simpelweg heerlijk. De bediening door Fred is onberispelijk, hij weet zijn gasten op hun gemak te stellen. De open keuken laat je de koks aan het werk zien, die ondanks een volle zaal de bediening met een kunstenaarshand begeleiden. Ik raad het +++ aan.